2 Mayıs 2015 Cumartesi

Kill Me Heal Me | Dizi Yorumu


Adı: Kill Me, Heal Me
Tür: Romantik, Komedi, Tıbbi
Yapımcı: PAN Entertainment, Huace Media
Senarist: Jin Soo Wan
Bölüm Sayısı:20 (ağladım deliceeeee)

KONUSU:
Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu(Çoklu kişilik bozukluğu) hastası üçüncü kuşak bir milyarder Cha Do Hyun ile psikiyatri uzmanlığı asistanlığının birinci yılında olan ve onu gizlice tedavi eden Oh Ri Jin arasında geçen bir romantik komedi. 
Çocukluğunda yaşadığı travmatik bir olaydan sonra , Cha Do Hyun hafıza kayıpları yaşar ve sonra kişiliği yedi farklı kimliğe bölünür.
Asistan doktor, Oh Ri Jin farkında olmadan Cha Do Hyun ile yakınlaşırlar ve onun gizli psikiyatristi olur.


YORUMUM:

UYARI: Bu yorumda bolca "Harika, Bayıldım, Süper" gibi kelimelere rastlayabilirsiniz. Çünkü bu diizi bir HARİKA dostum!!!!
Sanırım The Masters Sun dan sonra böyle harika bir diziye rastlayacağımı düşünmemiştim.Dizi o kadar güzeldi ki 2 haftada bitirdim. -dershanem olmasaydı daha kısa sürede biterdi- Aslında son 3 bölüm kala bırakmayı bile düşündüm. Çünkü dizi bitsin istemedim. Ama dayanabildim mi peki????Hayıııııır. Bittiğinden beri bir boşluktayım sanki.Dizi boyunca hem eğlendim hem ağladım. Bu dizi gibisi bir daha çıkar mı hiç bilmiyorum. 
Bazı dizilerde aklımda soru işaretleri kalırdı hep. Ama bu dizide istediğim tüm cevapları aldım.
Dizinin senaryosu tam anlamıyla MÜKEMMELDİ.Nerden ne çıkacağı hiç belli olmuyordu dizide.Bir bakmışım dizi bitmiş.
 Dizi bittikten sonra ben temalı:

CHA DO HYUN
Oyuncu mu???? İşte bu adam en iyisi. 7 tane karakterin 7sini de öyle güzel oynadı ki şaştım kaldım. Bir değil iki değil 7 farklı kişilik. Helal olsun ya ne diyeyim. Şu an bu adamı o kadar çok övmek istiyorum ki anlatamam. 


SE Gİ
Tehlikeli
Agresif
Özgüvenli
ve bir o kadar da tatlış (ona tatlış dediğimi duysa boğazıma asılır) Favori kişiliğim.

PERRY PARK
Bomba uzmanı
İçkici
Aralarında en yaşlı olan kişilik
Değişik bir lehçesi var
ve o benim adamım 

YO SEOB
İntihara meyilli
Yo Na'nın ikiz kardeşi
Kötümser

YO NA
17 yaşında genç kız
Arsız
Liseli fangirl
En çok sevdiğim karakterlerden birisi. Her ortaya çıktığında kahkahalarla güldüm. Hele Oh Ri Jin in kardeşi Oh Ri On ile olan sahnelerinde yerlere yattım.
Oh Ri Jin le kavgaları birbirlerine sürekli "gicibe ya" diyişleri seni çok özlicem Yo Na :D

MR.X
Gizemli
Bu kişilik hakkında pek bir şey diyemeyeceğim çünkü büyük spoiler vermiş olurum.

NA NA
Ayıcık
7 yaşında
Ve tabiki de ayının sahibinin ismini vermicem. BÜYÜK SPOİLER vallaha uzaklaşın burdan :D

OH RI JIN
Gizli psikiyatristimiz. Oyunculuğuna diyecek hiçbir şeyim yok çünkü rolünün hakkını vermiş.Cha Do Hyun ile aralarındaki uyum çok iyiydi. 

OH RI ON(OMEGA)
Psikolojik romanlar yazan bir yazar.Takma adı Omega.
Oh Ri Jin in kardeşi ve Yo Na nın biricik oppası. Dizide başrol oyuncusundan sonra en sevdiğim oyuncu. O kadar sempatik ki.Hele o giyimine ne demeli.Sakiniz.

Neden bitti. Neden 20 bölüm. Nedeeeeeeeeeeeğnnnnnnnn.Cha Do Hyun oppaaaaağğğğ.
  Elveda Cha Do Hyun
Elveda Se Gi
Elveda Perry Park
Elveda Yo Seob
Elveda Yo Na
Elveda Na Na 
Elveda Mr.X
Elveda Oh Ri Jin
Elveda Oh Ri On
Elveda Kill Me Heal Me.....................
Senin gibi dizi zor bulunur.
Ağlamıyorum gözümden su çıkıyor.
Ve son olarak dizinin sadece kendisi değil müzikleri de muhteşemdi.

Bu şarkıyı kaç kere dinledim bilmiyorum. O kadar güzel ki.

Başrol oyuncumuz Ji Sung un söylediği bu şarkıyı da bıkana kadar dinleyeceğim. Sesi ninni gibi.

ALINTILAR:

Bu kendilerini kaybedip rap yaptıkları kısım çok iyiydi :D



Burda yıkıldım işte :D




Özgüvenli bir adet SE Gİ
Mızıkçı SE Gİ

Romantik Se Gi




 Bu diziyi izlemeyen mi varmış??????????Reallyyyy sisteeeeeer??? Çok şey kaybediyorsunuz çooooook.

5 yorum:

  1. Yorumlarına bayıldım! Bir gercektir ki bu diziyi izleyenler ikiye bilemedim üçe bölünüyor Do hyuncular ♡ Shin se gi♥ ciler ve Ahn yona♡cilar peki sen hangisisin? Yazamissin hicbir yerde :)) merak ettim.
    Başta diziye karşı önyargılıydim ama bir yerden sonra insan hayran olamadan edemiyo
    Yakında ben de başlamak için kendime guven ve zaman bulursam bir kmhm tanitimi yazica ama ne zamana Allah bilir...
    Bu kadar güzel bi diziyi anlatmak için emek lazım Masallah cok güzel anlatmissin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kalbimin yarısı Do Hyun cu yarısı Se Gi ci .Ben ikisini birden sevenlerdenim :D
      KMHM yorumunu bekliyorum ve tekrar teşekkür ederim aslında anlatacak çok şey vardı ama spoiler vermek istemedim ^.^

      Sil
  2. Yorumlarına bayıldım! Bir gercektir ki bu diziyi izleyenler ikiye bilemedim üçe bölünüyor Do hyuncular ♡ Shin se gi♥ ciler ve Ahn yona♡cilar peki sen hangisisin? Yazamissin hicbir yerde :)) merak ettim.
    Başta diziye karşı önyargılıydim ama bir yerden sonra insan hayran olamadan edemiyo
    Yakında ben de başlamak için kendime guven ve zaman bulursam bir kmhm tanitimi yazica ama ne zamana Allah bilir...
    Bu kadar güzel bi diziyi anlatmak için emek lazım Masallah cok güzel anlatmissin ^^

    YanıtlaSil
  3. kafa dağıtmak için ideal gibi görünüyor.Not aldm. Teşekkürler. . sizi takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bende blogunuza göz atacağım :)

      Sil