25 Mayıs 2015 Pazartesi

Seç Birini: Kitap Kurdu Özel


Vampirella'nın başlattığı bu güzel etkinliğe katılmasam içimde kalırdı. Hem ne zamandan beri etkinlik yazısı yazmıyorum. Bana da eğlence çıktı.


1. Senede bir kitap okuyup tastamam hatırlamak mı senede 100 kitap okuyup hiçbir şey hatırlamamak mı?
Senede 100 kitap okuyup hiçbir şey hatırlamamak. Genelde okuduğum kitapları hatırlamıyorum tabi hafızamda kalıcı izler bırakan kitaplar hariç.


2. Bir kitabın sadece ilk sayfasını okumak mı sadece son sayfasını okumak mı?
İlk sayfasını okumak.Sonunu okusam bir şey değişmeyecek sadece kafam karışacak.

3. Bir kütüphanede kapalı kalmak mı bir kitabevinde kapalı kalmak mı?
Kitabevinde kapalı kalmak. Yeni kitap kokusu diye bir şey var hem. Tam sevilesi. 

4. Kitabını göle düşürmek mi ezkaza ateşe vermek mi?
Göle düşürmek. Hiç değilse geri dönüşü var. Ama her türlü canım yanar. Kitabım kırışsa canım acıyor çünkü.

5. Sonu ucu açık biten bir kitap okumak mı sonu acı veren bir kitap okumak mı?
Ucu açık biten bir kitap okumak. Çünkü ben acıklı sonlardan nefret ederim.

6. Ana karakterin öldüğü bir kitap okumak mı aşık olduğu kişinin öldüğü bir kitap okumak mı?
Bloğumun ismiyle çok uyumlu bir soru olmuş. ”BEN ÖLÜRSEM KİTAP BİTER” Ana karakter ölürse zaten kitap biteceği için aşık olduğu kişinin ölmesi daha mantıklı. Hem fantastik bir kitapsa bu belki ölmemiştir geri döner :D

7. Kitapsız ıssız bir adaya hapsolmak mı bilmediğin bir dilde yazılmış kitaplarla dolu bir kütüphanede kapalı kalmak mı?
Bilmediğim bir dilde yazılmış kitaplarla dolu bir kütüphanede kapalı kalmak.Kitaplara bakmak, dokunmak, koklamak bile bana yeter.

2 yorum: