31 Mayıs 2015 Pazar

Biraz Ben Biraz Müzik |Mim


Herkese merhabaaa sevgili çingularıııııım. Düşes'in Günlüğü beni etiketlemiş. Bende durur muyum yapmadan edemedim. 


1) Müzik denildiğinde aklınıza ilk gelen kelime nedir?
Dıptıs dıptıııs. Müzik çaldığında yerinde duramayan biri olarak ilk aklıma bu geldi :D

2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?
Müzikten bıkmak mı??? Duymamış olayım. Sürekli dinlerim.

3) Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani.
Küçükken Gökhan Özen'in büyük hayranıydım. Tüm posterlerini toplardım. Ama şu an hiç dinlemiyorum kendisini. Fanı olduğum çok sanatçı var ama odama posterlerini asamıyorum.(Annem sağolsun) 


4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Dinlemem. Çünkü tüm dikkatimi kitaba vermem gerekir. Yoksa okuduğumda hiçbir şey anlamam.

5) Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz ne?
Rock'n Roll Babbyyyyyyy!!!!
K-Pop

6) Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Arabesk.

7) Size "Bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz?" desem?
Bu sorunun sevabı o kadar fazla ki.Ama şu an aklıma ilk Hayley Williams geldi.


8) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
O kadar gereksiz şarkıcı var ki. Sesi olmayan. İlk onları meslekten sürerdim.

9)  Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?
İlk aklıma gelen şarkı bu oldu.Yakın zamanda dinleyip aşık olduğum bir şarkı.


10) TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Pas diyorum. Pek bilgim yok.

11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kimdir?
Mümkünse Sinan Akçıl şarkı söylemesin. 

Bu gifi paylaşmasam içimde kalır. Kang Min Hyuk ın bateri çalışına hastayım.Kendisine olduğum kadar.

Yapmak isteyen herkesi mimliyoruuum. 

6 yorum:

  1. Min Hyuk'a kalp gönderdikten sonra ( <3 ) u.u baya ortak noktamız var bu konuda jshsjz

    Ben de anne madurlarındanım ama itiraf etmem gerek ki liseye gecmeden şarkı dinlemenin gereksiz olduğunu düşünüyodum ama uzuuun okul yolları bu düncemi ters düz etti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tersyüz olceydi o ama neyse artık geçti kkk

      Sil
    2. Kang Min Hyuk sevilmez mi beeee :D
      En güzeli de yolculukta dinlenilen müzik değil mi zaten ^.^

      Sil
  2. ben de cevaplayabilir miyim acaba soruları :)

    YanıtlaSil