23 Mayıs 2015 Cumartesi

My Love, My Bride | Film Yorumu



Adı: My Love, My Bride

Tür: Romantik, Komedi
Yönetmen: Lim Chan-Sang
Yapım Yılı: 2014

Konusu:

Yeni evli bir çiftin hayatını anlatmaktadır. 
Young-Min (Jo Jung-Suk) yaptığı evliliğin tatlı balayı aşamasında sıradan bir kocadır. Mi-Young (Shin Min-Ah) ise akıllı bir eştir. 

Yorumum:

Daha yeni çevrilen bu filmi Shin Min Ah ı görünce hemen izlemek istedim. Film hakkındaki yorumumu kısa tutacağım çünkü öyle harika diyebileceğim bir yapım kesinlikleri değil. İdare eder bir filmdi diyebilirim. 


Fazla kore filmi izleyen birisi değilim. Yeni yeni başladım hatta izlemeye. Ama kore dizileri gibi sevemedim gitti filmlerini. Neden bilmiyorum. Acaba benim karşıma öyle güzel bir film mi çıkmadı. Kore dizilerinden aldığım tadı filmlerinde hiç almıyorum. Evet oyuncular çok iyiydi ama film için aynısını söyleyemeyeceğim. Film romantik- komedi kategorisinde ama bence komedilik bir tarafı yoktu. Onun dışında filmde gereksiz oyuncular ve sahneler vardı bence. İyiyle kötü arasında bir film olmuş. Bazı yerlerde ağladım. Sevdiğim bir karakterin eli kanasa gözlerim yaşarıyor.Aşırı duygusalım. (Bu yüzden dram olan dizi ve filmleri hiç izlemem) Demem o ki boş bir zamanda izlenilebilir. Sırf şu iki tatlı baş rolün hatırına.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder