21 Mayıs 2015 Perşembe

İzlediğim Yerli Diziler

Dizinin Adı       : Kara Para Aşk
2014 - Türkiye
Aksiyon ,  Dram ,  Romantik
Ahmet Katıksız
Eylem Canpolat ,  Sema Ergenekon
Konusu: 
Ömer komiser (Engin Akyürek) ile Roma'da yaşayan tasarımcı Elif'in (Tuba Büyüküstün) hayatları iki ölümde kesişir. Ömer nişanlısını, Elif ise babasını aynı gece kaybederler. İkisi de bu ölümleri çözmeye çalışırken hem bilmedikleri gerçeklere, hem de birbirlerine yaklaşmaya başlayacaklardır.

Yorumum: 
İlk olarak en sevdiğim ve hiçbir bölümünü kaçırmadığım bu diziyi sizlerle paylaşmak istedim.Tuba Büyüküstün fanı olarak bu dizisini sevmemem imkansız. Aslında hiç benim tarzım olan bir dizide değil.(Dizi başladığında böye düşünüyordum) Nasıl bağlandım bu diziye bilmiyorum :D Dizi başladığında ailecek her şeyi bırakıp televizyonun karşısına geçiyoruz. Severek izlediğim bir dizi.Kadrosunu da çok seviyorum.İzlemeye devam. Her bölümde ayrı bir ekşın.
*Dizi başladığından beri ağlayan Nilüfer'e buradan selam olsun. Ağlamadığı bir bölüm bile yok.



Dizinin Adı      : Aşk Yeniden
2015 - Türkiye
Komedi ,  Romantik
120 Dak.
Ersoy Güler
Ersoy Güler ,  Ramazan Demirli ,  Gülbike Sonay Üte , Eda Tezcan

Konusu:
Sevdiklerini, tüm ailesini, hayatını geride bırakarak, aşık olduğu Ertan’ın peşinden Amerika’ya kaçan Zeynep, elinde hayal kırıklıkları ve bebeğiyle Türkiye’ye geri döner. Diğer tarafta Amerika’ya eğitim için giden Fatih’in de hayal kırıklıkları ile ülkesine, ailesinin yanına dönme vakti gelmiştir. Bu iki insan ve iki farklı hayat eve dönüş yolunda kesişecek.

Yorumum:
İzlenmesi gereken eğlenceli ve sımsıcak bu dizi inşallah bitmez. Çünkü eğlenerek izliyorum.Kadrosu ve konusu çok iyi bence. Bir Karadenizli olarak ailecek bu diziyi de yakından takip ediyoruz :) Televizyondaki diğer klişe diziler gibi de değil üstelik kendine has, samimiyetin aktığı bir dizi. 


Dizinin Adı       : Poyraz Karayel
2014 - Türkiye
Dram ,  Polisiye ,  Romantik
Çağrı Lostuvalı
Ethem Özışık

Konusu:
Kayınpederi tarafından oğlundan ayrı bırakılan eski bir polisin oğlunu almak için mafyanın içine girmesini anlatan Poyraz Karayel,iftira atılarak meslekten atılan eski bir polistir. Bu arada tanışıp aşık olduğu Ayşegül'ün, yanına girdiği patronu  mafya babası Bahri Umman'ın kızı olduğundan habersizdir. Ardından Ayşegül'ün Bahri'nin kızı olduğunu öğrenir. 

Yorumum: 
Tam olarak her bölümünü izlediğim söylenemez. İlk bölümlerini çok sevmiştim daha sonra devam edemedim. Ama hala rast geldiğimde izliyorum. Farklı bir konusu var ve başroldeki karakterlerin uyumlarını seviyorum. Yan karakterlerden Sefer ve Zülfikar'ın hastasıyız :)
*****
Evet izlediğim diziler bunlar. Bazen geceleri tvde Paramparça ve Maral dizilerine rastlıyorum ve onları da izliyorum. Onun dışında çok yerli dizi izlediğim söylenemez.Zaten şimdiye kadar hangi diziyi sevdiysem onu bitirdiler. Bunlarda yakında biter :D

*gif alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder