18 Mayıs 2015 Pazartesi

Runway Cop | Film Yorumu


Filmin Adı: Runway Cop / Dedective Cha
Yönetmen: Shin Tae-Ra 
Yayın Tarihi: 2012
Tür: Komedi 
Süre: 110dk


KONUSU:
Bütün sahip olduğu şey "D tipi" bir vücut ve etrafına yaydığı kötü bir koku olan Cha Chul Soo bir polistir.Bir olayı çözmek ve kötü adamları yakalamak için model olmak zorundadır.

YORUMUM:
Eve tıkılıp kalmış bir adet Kenzi. Yeni kore dizisi arayayım derken kendimi bu filmi izlerken buldum. 
Bu kadar pis, iğrenç bir insan olabilir mi? Adeta bir mağara adamı. İzlerken yer yer Recep İvedik aklıma geldi ama Recep İvedik bunun yanında pür pak yani.

 Filme başlamamın asıl nedeni de hep şişman kızların zayıflayıp evrim geçirdiği filmleri görüyordum bu filmde erkek oyuncu evrim geçiriyordu.Bir farklılık olsun dedim.

Filmin ilk 40 dakikası sıradan ilerledi bence. Hatta bir ara sıkıldım dedim bıraksam mı acaba ama 40 dakika izlemişim bırakılır mı :D Aslında filmin yorumlarını okuduğumda acayip komik falan yazanlar olmuş ama bence abartılacak derecede komik bir film değildi.Evet iki üç yer çok komikti (özellikle otobüs sahnesi ) ama onun dışında voaaaah diyebileceğim bir film değildi. Boş bir zamanda izlenebilir bence. 

Göbekli vücuttan baklavalı vücuda geçiş evresi :D

O iğrenç, pis insandan nasıl böyle taş vücutlu bir insan çıktı demeyin. Bende inanamadım ama çıktı. Başroldeki kadın oyuncuyla uyumları güzeldi. Ama erkek oyuncuda bir şeyler bana eksik geldi.Tam ısınamadım.


Şu çocuğu filmde görünce o kadar mutlu oldum ki. Daha önce Pinocchio da çok sevmiştim kendisini. Hele o gülüşü yok mu.....


Bakalım burda kim varmıııııış.  1 dakikalık sahnesi de olsa Woo Bin i görmek yüzümü gülümsetti. Her zamanki o havalı tavırlarıyla yine kendini gösterdi.


Bir film yorumunun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Hala hangi kore dizisine başlayacağıma karar veremedim. Yardımcı olursanız sevinirim. Önerilerinizi bekliyorum ^.^

2 yorum:

  1. Amanin, blogunuzu çok sevdim. İzlemediğim bir çok film-dizi buldum. Sık sık sitenizin misafiri olucağım sanırsam. :) Takipteyim.

    Sevgiler..
    www.gripalyaco.com

    YanıtlaSil